ON THE ROOF

 
Wesley på ett tak i NY idag!
 

Kommentarer

Hej! Jag undrar om du är intresserad av ett länkbyte? :)

Idag är det sista dagen att vara med och tävla om 2 The Host biobiljetter det du behöver göra är att skrvia en kommentar med ditt namn och epost i detta inlägg: http://robstendailynews.blogg.se/2013/april/sista-dagen-att-vara-med-i-tavlingen.html Vinnarna kontaktas imorgon (den 25/4) LYCKA TILL!!

Har Keaton och Wesly några band till sverige eller varför heter de Stromberg?

Svar: Nej, vad jag vet så har de tyvärr inte det. Kan vara så att de är det långt tillbaka i generationer men inte vad jag vet som sagt.
isabelleflink.blogg.se

Hej jag har nyss startat min fanblogg om Tiffany Alvord. Nu har jag allt som behövs utav lite länkbytet. Har du lust att länkbyta med mig? I menyn eller i inlägg? Kanske både och? Skriv gärna tillbaka om du är intresserad! :) //tiffanyalvordnews.bloggplatsen.se

Hej!
ÄR du sugen på en ny design men har inte råd att betala för den?
Då har du chansen att vinna ett presentkort på 200 kronor för att kunna köpa en/flera designer hos mig!
Allt du behöver göra är att följa instruktionerna som finns här: http://justhewayim.blogg.se/2013/june/tavling.html#comment
Lycka till!!!
(Förlåt ifall du stör dig på sådana kommentarer)

Haha trodde jag var den enda emblem i hela Sverige typ, tydligen inte!

Hej. Är du/ni intresserade utav ett länkbyte ?:)

Gillar du också emblem3? Awesooome, du borde skriva till mig på instagram @emblemthreeforever eller @official_emblem_three_fans för varför inte haha! Lol oki awks

Hej!

gjorde en liten undersökning vart efternamnet tromberg kom ifrån :)
namnet visar sig ha svenskt ursprung.. sååå dom har troligtvis en kopling till sverige :D <3

stromberg*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Copyright Sweden Emblem3
Bloggdesignen är skapad av Anna